zondag 9 augustus 2009

Even voorstellen

Hoi bezoekers!

Ik ben Brenda en ik ben 18 jaar.
Ik volg een modeopleiding op school.
Hierna ga ik nog styling en trendstudie volgen.

Mijn hobby's zijn uiteraard mode.
Maar ik ga ook graag naar museums en tentoonstelling al komt dat er wel niet zoveel van.
Verder ga ik natuurlijk ook graag een avondje uit met vriendinnen.

Op zaterdag werk ik in Zara waar ik elke week weer met veel plezier naartoe ga!
Het voelt niet als werken maar eerder als een hele dag shoppen en kleding kijken :D.

Ik ben van plan om binnenkort een cursus Spaans te volgen want talen heb ik altijd al heel leuk gevonden.
Ik ga hier zeker nog een keer iets over posten.

Ik hoop veel updates te posten over mijn interesse voor mode want hier ben ik dan ook elke
dag mee bezig.

Binnekort komen dus foto's zo hebben jullie ook een beeld van wie ik ben.

Photobucket

2 opmerkingen:

J'adore Vogue zei

Wat een geweldige outfit. Liefde voor je shawl!!

Thuhien zei

Echt leuke outfit op deze foto!

xox